F1. Ocena realizowanych poszczególnych etapów projektu.
F2. Praca w zespołach.
F3. Ocena z aktywności na platformie e-learningowej
P1.Ocena prezentacji projektu –ćwiczenia projektowe w zakresie zakładania przedsiębiorstwa w Internecie i jego rozwoju.
P2. Kolokwium zaliczeniowe –test na platformie e-learningowe
EU1:
2,0 -Student nie identyfikuje procedur zakładania przedsiębiorstwa w Internecie i zasad jego rozwoju.
3,0 -Student identyfikuje procedury zakładania przedsiębiorstwa w Internecie, ale nie zawsze potrafi je stosować w praktyce , nie zna wszystkich możliwości rozwoju e-firmy.
4,0 -Student identyfikuje procedury zakładania przedsiębiorstwa w Internecie i umie je stosować w praktyce, ale nie zawsze potrafi wykorzystać istniejące możliwości rozwoju e-firmy.
5,0 -Student identyfikuje procedury zakładania przedsiębiorstwa w Internecie i opisuje zasady jego rozwoju.
EU2:
2,0 -Student nie potrafi scharakteryzować podstawowych modeli e-biznesu oraz rozwiązań internetowych wykorzystywanych w budowie e-przedsiębiorstw
3,0 -Student potrafi scharakteryzować podstawowe modele e-biznesu, ale nie rozumie ich stosowania w praktyce,nie zna wszystkich rozwiązań internetowych wykorzystywanych w budowie e-przedsiębiorstw
4,0 -Student potrafi scharakteryzować i rozumie podstawowe modele e-biznesu, ale nie identyfikuje wszystkich rozwiązań informatycznych wykorzystywanych w budowie e-przedsiębiorstw
5,0 -Student charakteryzuje podstawowe modele e-biznesu i relacje między nimi oraz rozwiązania informatyczne wspomagające ich rozwój
EU3:
2,0 -Student nie potrafi określić celów, misji i strategii e-przedsiębiorstwa
3,0 -Student identyfikuje pojęcia: cel, misja i strategia e-przedsiębiorstwa, ale w praktyce nie potrafi ich sprecyzować
4,0 -Student potrafi określić pojęcia: cel, misja i strategia e-przedsiębiorstwa, ale w praktyce nie zawsze potrafi je wyczerpująco określić
5,0 -Student potrafi określić cele, misje i strategię e-przedsiębiorstwa
EU4:
2,0 -Student nie posiada wiedzy w zakresie stosowania najnowszych, podstawowych zasad i reguł pozytywnej promocji i reklamy.
3,0 -Student nie zna wszystkich zasad i reguł pozytywnej promocji i reklam.
4,0 -Student posiada wiedzę w zakresie stosowania najnowszych, podstawowych zasad i reguł pozytywnej promocji i reklamy.
5,0 -Student posiada wiedzę w zakresie stosowania najnowszych, podstawowych zasad i reguł pozytywnej promocji i reklamy e-przedsiębiorstw.
|