SPOSOBY OCENY (F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Ocena z zadań i aktywności fakultatywnie wykonanych w e-learningu.
P1. Kolokwium zaliczeniowe.
EU 1
2,0 Student nie zna definicji kosztu, jego podstawowych kategorii, zasad pomiaru i wyceny kosztów.
3,0 Student zna podstawową definicję kosztu, potrafi wymienić podstawowe pozycje kosztów do celów sprawozdawczo-ewidencyjnych, posiada minimalną wiedzę na temat zasad pomiaru i wyceny kosztów.
4,0 Student zna kilka definicji kosztu, wskazuje różnice między kosztem a wydatkiem, zna wszystkie pozycje kosztów do celów sprawozdawczych, planistycznych i decyzyjnych; potrafi większość scharakteryzować i podać kilka przykładów z praktyki gospodarczej; orientuje się w zasadach pomiaru i wyceny kosztów.
5,0 Student zna kilka definicji kosztu, różnicę między kosztem a wydatkiem potrafi dokonać charakterystyki wszystkich kategorii kosztów i do każdej pozycji podać przykład praktyczny; zna zasady pomiaru i wyceny kosztów i potrafi je zastosować na przykładzie praktycznym.
Student wykona założoną liczbę aktywności na platformie e-learningowej.
EU2
2,0 Student nie zna podstawowych zasad ewidencji i rozliczania kosztów przedsiębiorstwa. Student nie potrafi zdefiniować pojęcia kalkulacji, jej celów i podstawowych metod.
3,0 Student zna pojęcie, elementy i wybrane metody ewidencji kosztów, nie potrafi jednak zastosować wariantu rozwiniętego.
4,0 Student zna wszystkie warianty ewidencyjne kosztów, potrafi zastosować wariant rozwinięty i zna wszystkie metody kalkulacji tradycyjnej i nowoczesnej w szacowaniu kosztów jednostkowych.
5,0 Student zna wszystkie warianty ewidencyjne kosztów oraz metody kalkulacji tradycyjnej i nowoczesne. Potrafi je scharakteryzować i zastosować w praktyce. Student wykona założoną liczbę aktywności na platformie e-learningowej.
EU 3
2,0 Student nie potrafi wymienić podstawowych metod i zasad rachunków decyzyjnych i nowoczesnych koncepcji rachunku kosztów.
3,0 Student potrafi wymienić i scharakteryzować niektóre zasady rachunków decyzyjnych i nowoczesnych koncepcji rachunku kosztów.
4,0Student potrafi wymienić, scharakteryzować większość zasad, rachunków decyzyjnych i nowoczesnych koncepcji rachunku kosztów.
5,0 Student potrafi wymienić, scharakteryzować wszystkie zasady rachunków decyzyjnych i nowoczesnych koncepcji rachunku kosztów oraz wskazać ich zastosowanie praktyczne. Student wykona założoną liczbę aktywności na platformie e-learningowej.
|