SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Aktywność na zajęciach
P1. Kolokwium zaliczeniowe
EU 1:
2,0 – Student nie zna podstawowych pojęć dotyczących negocjacji i mediacji.
3,0 – Student zna wybiórczo podstawowe pojęcia dotyczące negocjacji i mediacji.
4,0 – Student ma podstawową wiedzę z zakresu pojęć dotyczących negocjacji i mediacji, którą potrafi oprzeć na przykładach.
5,0 – Student ma podstawową wiedzę z zakresu pojęć dotyczących negocjacji i mediacji, potrafi oprzeć ją na przykładach i krótko je scharakteryzować.
EU 2:
2,0 – Student nie zna typologii stylów negocjacyjnych oraz etapów negocjacji.
3,0 – Student zna wybiórczo typologię stylów negocjacyjnych oraz etapy negocjacji.
4,0 – Student posiada podstawową wiedzę na temat typologii stylów negocjacyjnych oraz etapów negocjacji, potrafi podać stosowne przykłady.
5,0 – Student posiada podstawową wiedzę na temat typologii stylów negocjacyjnych oraz etapów negocjacji, potrafi podać stosowne przykłady i krótko je omówić.
EU 3:
2,0 – Student nie ma wiedzy na temat uwarunkowań konfliktów, ich przebiegu oraz sposobów rozwiązywania.
3,0 – Student ma wybiórczą wiedzę na temat uwarunkowań konfliktów, ich przebiegu oraz sposobów rozwiązywania.
4,0 – Student ma podstawową wiedzę z zakresu uwarunkowań konfliktów, ich przebiegu oraz sposobów rozwiązywania, potrafi oprzeć ją na przykładach.
5,0 – Student ma podstawową wiedzę z zakresu uwarunkowań konfliktów, ich przebiegu oraz sposobów rozwiązywania, potrafi oprzeć ją na przykładach i krótko je scharakteryzować.
EU 4:
2,0 – Student nie posiada wiedzy na temat zasad komunikacji interpersonalnej w negocjacjach i mediacjach.
3,0 – Student posiada wybiórczą wiedzę na temat zasad komunikacji interpersonalnej w negocjacjach i mediacjach.
4,0 – Student posiada podstawową wiedzę na temat zasad komunikacji interpersonalnej w negocjacjach i mediacjach, potrafi oprzeć ją na przykładach.
5,0 – Student posiada podstawową wiedzę na temat zasad komunikacji interpersonalnej w negocjacjach i mediacjach, potrafi oprzeć ją na przykładach i krótko je omówić.
|