SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Poziom przygotowania do ćwiczeń laboratoryjnych.
F2. Zaangażowanie podczas wykonywania ćwiczeń laboratoryjnych.
P1. Prawidłowość wykonania ćwiczeń laboratoryjnych.
P2. Sprawozdania z wykonanych ćwiczeń laboratoryjnych.
Efekt 1 (ndst) Student nie potrafi wyjaśnić żadnego z podstawowych
zagadnień metrologii.
(dst) Student potrafi wyjaśnić kilka zagadnień realizowanych w ramach wykładów i laboratoriów.
(db) Student potrafi wyjaśnić większość zagadnień realizowanych w
ramach wykładów i laboratoriów.
(bdb) Student potrafi wyjaśnić wszystkie zagadnienia realizowane w
ramach wykładów i laboratoriów.
Efekt 2 (ndst) Student nie potrafi zidentyfikować podstawowych typów przyrządów pomiarowych oraz przedstawić zasady ich działania.
(dst) Student potrafi zidentyfikować kilka podstawowych typów przyrządów
pomiarowych omówionych na zajęciach oraz przedstawić zasady ich
działania.
(db) Student potrafi zidentyfikować większość podstawowych typów przyrządów pomiarowych omówionych na zajęciach oraz przedstawić zasady ich działania.
(bdb) Student potrafi zidentyfikować wszystkie typy przyrządów pomiarowych omówionych na zajęciach oraz przedstawić zasady ich działania.
Efekt 3 (ndst) Student nie potrafi korzystać z aparatury pomiarowej
błędów pomiarowych podczas dokonywania pomiarów w laboratorium.
(dst) Student potrafi prawidłowo korzystać z niewielkiej liczby przyrządów
pomiarowych, a błędy pomiarowe potrafi wyznaczyć, ze znacznymi problemami.
(db) Student potrafi prawidłowo korzystać z większości aparatury pomiarowej i
potrafi i wyznaczyć błędy pomiarowe podczas dokonywania pomiarów.
(bdb) Student potrafi prawidłowo korzystać z całej aparatury pomiarowej
znajdującej się w laboratorium i prawidłowo i wyznaczyć błędy pomiarowe podczas dokonywania pomiarów.
|