Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing partnerski w handlu i dystrybucji WZ-LOG-D2-ZLwH-MP-04
Ćwiczenia (CW) Semestr letni 2018/2019

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Efekty uczenia się:

EK 1 - Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego.

EK 2- Student potrafi stworzyć ogólną koncepcję strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

EK 3- Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

EK 4 - Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego

Metody i kryteria oceniania:

F1. Ocena prezentacji wykonanych zadań oraz aktywności na zajęciach.

Efekt 1 (ndst) Student nie potrafi rozróżnić elementów otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego. (dst) Student potrafi identyfikować elementy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego. (db) Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego w podstawowym zakresie. (bdb) Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego.

Efekt 2 (ndst) Student nie potrafi podać zasad strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (dst) Student potrafi podać zasady strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (db) Student potrafi przedstawić schemat ogólnej koncepcji strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (bdb) Student potrafi stworzyć ogólną koncepcję strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

Efekt 3 (ndst) Student nie zna zasad proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (dst) Student zna ogólne zasady procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (db) Student potrafi w ogólnym zarysie przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (bdb) Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

Efekt 4 (ndst) Student nie zna zasad marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (dst) Student zna zasady marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (db) Student potrafi w ogólnym zarysie wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (bdb) Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

Zakres tematów:

C 1(2) –Omówienie programu zajęć, wyznaczenie zadań do realizacji, podanie literatury, omówienie sposobu oceniania itp.

C 2(2) –Przypomnienie pojęć i reguł marketingu, dyskusja nad specyfiką marketingu w handlu i usługach. Uwagi do realizacji wyznaczonych zadań.

C 3 (2) –Prezentacja - przez wyznaczonych studentów - projektu marketingu-mix dla wybranego przedsiębiorstwa świadczącego usługi logistyczne (handel i dystrybucja). Dyskusja nad zaprezentowanym projektem.

C 4,5,6(6) –Prezentacje (3x) - przez wyznaczonych studentów – procesu tworzenia produktu handlowego dla różnego rodzaju przedsiębiorstw świadczących usługi logistyczne. Jakość usług a marketing partnerski. Dyskusja nad zaprezentowanymi projektami.

C 7,8,9(6) –Prezentacje (3x) - przez wyznaczonych studentów – procesu tworzenia relacji z klientem (CRM) dla różnego rodzaju przedsiębiorstw świadczących usługi w handlu i dystrybucji. Dyskusja nad zaprezentowanymi projektami.

C 10,11,12(6) –Prezentacje (3x) - przez wyznaczonych studentów – wdrażania marketingu wewnętrznego w celu stworzenia personelu zdolnego realizować marketing partnerski dla różnego rodzaju przedsiębiorstw świadczących usługi logistyczne. Dyskusja nad zaprezentowanymi projektami.

C 13 (2) –Prezentacja - przez wyznaczonych studentów - projektu badania jakości usług w kontekście realizacji marketingu partnerskiego (servqual) dla wybranego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem/dystrybucją. Dyskusja nad zaprezentowanym projektem.

C14(2) –Ogólna dyskusja nad zasadami marketingu partnerskiego w handlu i usługach podsumowująca tematykę zajęć.

C 15 (2) - Zakończenie zajęć - omówienie wyników, uwagi, wpisy zaliczeń itd.

Metody dydaktyczne:

1. Podręczniki, artykuły, filmy, fotografie, materiały firmowe itd.

2. Sprzęt audiowizualny.

3. Komputer – Internet.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Anna Niedzielska 33/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-4 (2024-07-15)