Efekty uczenia się: |
EU 1 - Student identyfikuje i prezentuje przedmiotu swoich poszukiwań naukowych.
EU 2 - Student potrafi krytycznej dyskutować nad przedmiotem badań naukowych.
EU 3 - Student potrafi przedstawić temat swojej pracy i jej strukturę.
EU 4 - Student wybrać i przedstawić użyteczność przyjętej przez siebie metodologii badawczej.
|
Metody i kryteria oceniania: |
F1. Prezentacja tematu, struktury i metodologii badawczej pracy.
P1. Przedłożenie jednego rozdziału pracy magisterskiej.
EU 1 2,0 Student nie potrafi zidentyfikować przedmiotu swoich zainteresowań naukowych 3,0 Student potrafi bardzo ogólnie zidentyfikować przedmiot swoich zainteresowań naukowych 4,0 Student potrafi bardzo precyzyjnie zidentyfikować przedmiot swoich zainteresowań naukowych 5,0 Student potrafi bardzo precyzyjnie zidentyfikować przedmiot swoich zainteresowań naukowych
EU 2 2,0 Student nie bierze udziału w dyskusji nad przedmiotem badań naukowych 3,0 Student bierze udział w dyskusji nad przedmiotem badań naukowych ale jego wypowiedzi są merytorycznie błędne. 4,0 Student bierze udział w dyskusji nad przedmiotem badań naukowych i formułuje prawidłowe wnioski. 5,0 Student bierze udział w dyskusji nad przedmiotem badań naukowych i formułuje prawidłowe wnioski i potrafi obronić prezentowaną koncepcję badawczą.
EU 3 2,0 Student nie przedstawił tematu swojej pracy i jej struktury 3,0 Student przedstawił temat swojej pracy i zarys struktury. 4,0 Student przedstawił tematu swojej pracy i jej szczegółową strukturę 5,0 Student przedstawił tematu swojej pracy i jej szczegółową strukturę które wymagała jedynie niewielkiej korekty.
EU 4 2,0 Student nie przedstawił przyjętej przez siebie metodologii 3,0 Student przedstawił przyjętą przez siebie metodologii badawczą ale jej wybór był błędny. 4,0 Student przedstawił przyjętą przez siebie metodologii badawczą i jest ona zbieżna z celami pracy. 5,0 Student przedstawił przyjętą przez siebie metodologii badawczą i jest ona zbieżna z celami pracy i potrafi prawidłowo ocenić jej zalety i ograniczenia.
|