SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. – ocena samodzielnego przygotowania się do ćwiczeń rachunkowych
P1. – ocena wiadomości na kolokwium zaliczeniowym
Efekt 1 (ndst) Student nie zna osiągnięć i perspektyw współczesnej fizyki.
(dst) Student posiada powierzchowną wiedzę z zakresu osiągnięć i perspektyw współczesnej fizyki.
(db) Student posiada uporządkowaną wiedzę z zakresu osiągnięć i perspektyw współczesnej fizyki.
(bdb) Student posiada uporządkowaną i pogłębioną wiedzę z zakresu osiągnięć i perspektyw współczesnej fizyki.
Efekt 2 (ndst) Student nie zna zjawisk fizycznych i praw rządzących nimi
(dst) Student ma fragmentaryczną wiedzę na temat zjawisk fizycznych i praw rządzących nimi
(db) Student ma pełną wiedzę na temat zjawisk fizycznych i praw rządzących nimi
(bdb) Student ma pełną i pogłębioną wiedzę na temat zjawisk fizycznych i praw rządzących nimi
Efekt 3 (ndst) Student nie potrafi przeprowadzić analizy zjawisk fizycznych i
rozwiązywać zagadnienia technologiczne w oparciu o prawa fizyki
(dst) Student potrafi przeprowadzić analizę niektórych zjawisk fizycznych i
częściowo rozwiązywać zagadnienia technologiczne w oparciu o prawa fizyki
(db) Student potrafi w pełni przeprowadzić analizę zjawisk fizycznych i rozwiązywać zagadnienia technologiczne w oparciu o prawa fizyki
(bdb) Student potrafi w sposób pełny i pogłębiony przeprowadzić analizę zjawisk fizycznych i rozwiązywać zagadnienia technologiczne w oparciu o prawa fizyki
Efekt 4 (ndst) Student nie potrafi rozwiązywać zadań rachunkowych dotyczących zastosowania praw fizyki
(dst) Student potrafi w bardzo ograniczonym zakresie rozwiązywać zadania rachunkowe dotyczące zastosowania praw fizyki
(db) Student potrafi rozwiązywać większość zadań rachunkowych dotyczących zastosowania praw fizyki
(bdb) Student potrafi rozwiązywać wszystkie zadania rachunkowe dotyczące zastosowania praw fizyki
|