SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Aktywny udział w wykładach i ćwiczeniach
F2. Rozwiązywanie casu dotyczącego stworzenia wirtualnego gospodarstwa agroturystycznego.
P1. Test wiedzy z ochrony środowiska
P2. Test wiedzy o zanieczyszczeniach i ich przeciwdziałaniu
Efekt 1 (ndst) Student nie umie zaprezentować podstaw ochrony środowiska i ich powiązań z naukami o zarządzaniu. (dst) Student umie zaprezentować podstawy ochrony środowiska i ich powiązań z naukami o zarządzaniu. (db)Student umie zaprezentować podstawy ochrony środowiska i ich powiązań z naukami o zarządzaniu. Potrafi podać przykład. (bdb) Student umie zaprezentować podstawy ochrony środowiska i ich powiązań z naukami o zarządzaniu. Potrafi podawać przykłady i je porównywać.
Efekt 2 (ndst) Student nie rozumie terminu świadomość ekologiczna. (dst)Student rozumie termin świadomość ekologiczna. (db) Student rozumie termin świadomość ekologiczna. Potrafi podać przykłady. (bdb) Student rozumie termin świadomość ekologiczna. Potrafi podać przykłady oraz je porównać.
Efekt 3 (ndst) Student nie potrafi na podstawie wiedzy teoretycznej nie posiada umiejętności rozpoznania i właściwego interpretowania wieloaspektowych uwarunkowań zdrowia człowieka od środowiska. (dst)Student potrafi na podstawie wiedzy teoretycznej rozpoznać i właściwie interpretować wieloaspektowe uwarunkowania zdrowia człowieka od środowiska. (db) Student potrafi na podstawie wiedzy teoretycznej rozpoznać i właściwie interpretować wieloaspektowe uwarunkowania zdrowia człowieka od środowiska. Potrafi podać przykłady. (bdb) Student potrafi na podstawie wiedzy teoretycznej rozpoznać i właściwie interpretować wieloaspektowe uwarunkowania zdrowia człowieka od środowiska Potrafi podać przykłady i je wytłumaczyć.
Efekt 4 (ndst) Student nie zna metod oceny jakości wody, gleby, oraz metod jakie są stosowane w oczyszczalniach ścieków. (dst) Student zna metody oceny jakości wody, gleby, oraz metod jakie są stosowane w oczyszczalniach ścieków. Nie potrafi ich omówić.(db) Student zna metod oceny jakości wody, gleby, oraz metod jakie są stosowane w oczyszczalniach ścieków. Potrafi je szczegółowo omówić.(bdb) Student zna wszystkie metody oceny jakości wody, gleby, oraz metod jakie są stosowane w oczyszczalniach ścieków. Potrafi zaprezentować jak działają w jego miejscu życia oczyszczalnie ścieków. Oraz w jakim stopniu jest zanieczyszczona woda i gleba w jego miejscowości.
Efekt 5(ndst) Student nie umie wykorzystać wiedzy teoretycznej z zakresu podstaw ochrony środowiska i zarządzania zasobami przyrody w zarządzaniu przedsiębiorstwem. (dst) Student umie wykorzystać wiedzy teoretycznej z zakresu podstaw ochrony środowiska i zarządzania zasobami przyrody w zarządzaniu przedsiębiorstwem (db) Student umie wykorzystać wiedzy teoretycznej z zakresu podstaw ochrony środowiska i zarządzania zasobami przyrody w zarządzaniu przedsiębiorstwem Potrafi podać przykład. (bdb) Student umie wykorzystać wiedzy teoretycznej z zakresu podstaw ochrony środowiska i zarządzania zasobami przyrody w zarządzaniu przedsiębiorstwem Potrafi podać przykłady i je opisać.
|