SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Obserwacja pracy studenta
F2. Studium przypadku
P1. Kolokwium zaliczeniowe z ćwiczeń (test dydaktyczny sprawdzający wiedzę i umiejętności studentów w zakresie prowadzenia szkoleń BHP
P2. Egzamin
EU 1
2,0-Student nie potrafi określić jakie są role i zadania wykonywane przez potencjalnych uczestników
3,0-Student potrafi określić jakich kompetencji wymagają role i zadania wykonywane przez uczestników szkolenia
4,0-Student potrafi określić czy uczestnicy mają wiedzę związaną z tematem planowanego programu szkoleniowego
5,0-Potrafi ustalić poziom kompetencji uczestników szkolenia
EU2
2,0-Student potrafi przetransportować wyznaczone cele szkolenia na zadania szkoleniowe
3,0-Student zna zasady dobory treści, potrafi nadać im taki porządek, aby były logiczne i zrozumiałe
4,0-Student zna materiał nauczania, jego strukturę. potrafi dokonać operacyjnego definiowania celów nauczania, klarownie przekazać materiał oraz precyzyjnie i trafnie wykorzystać aktywizujące metody nauczania, środki audiowizualne
5,0-Student potrafi podejmować trafne decyzje i umiejętności realizowania treści nauczania we wszystkich stadiach procesu nauczania z wykorzystaniem metod aktywizujących i środków audiowizualnych
EU3
2,0-Student potrafi pozytywnie zaprezentować własny wizerunek, umie posługiwać się własnym głosem, za pomocą zachowań niewerbalnych, potrafi ujawnić swoje stany emocjonalne, potrafi dostosować otoczenie do swoich potrzeb komunikacyjnych
3,0-Student dostrzega różnice między umiejętnością słuchania a słyszenia, potrafi posługiwać się mową ciała dla podkreślenia treści przekazu, potrafi posługiwać się przestrzenią
4,0-Student rozpoznaje przeszkody utrudniające odbiór przekazu
umie wyciągać wnioski przy pomocy obserwacji, potrafi dostosować gesty i ruch do wielkości audytorium
5,0-Student potrafi udzielić osobie prezentującej materiał wsparcia emocjonalnego, potrafi rozpoznawać i porządkować najważniejsze elementy przemówienia: tezy, struktury, materiały ilustrujące, potrafi dokonać analizy słuchaczy, aby nadać kształt prowadzonemu szkoleniu, potrafi dopasować zachowania niewerbalne do prezentacji
|