Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA
Literatura podstawowa:
1. R. Furtak, Marketing partnerski na rynku usług, PWE, Warszawa 2005.
2. K. Storbacka, J.R. Lehtinen, Sztuka budowania trwałych związków z klientami. Customer Relationship Management, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001.
3. J. Otto, Marketing relacji, CH Beck, Warszawa 2004.
4. K. Fonfara, Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2014.
5. T. Wojciechowski, Marketingowo–logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem, Difin, Warszawa 2011.
Literatura uzupełniająca:
1. R. Matwiejczuk, Zarządzanie marketingowo logistyczne, C.H. Beck, Warszawa 2006.
2. M. Mitręga, Marketing relacji, CeDEeWu, Warszawa 2005.
3. A. Niedzielska, Ewolucja instrumentarium marketingu bezpośredniego, Studia Oeconomica Posnaniensia, 2017.
|
Efekty uczenia się: |
EFEKTY UCZENIA SIĘ
Po zakończeniu procesu uczenia się student:
EU 1 - Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego.
EU 2 - Student potrafi stworzyć koncepcję strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.
EU 3 - Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.
EU 4 - Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.
|
Metody i kryteria oceniania: |
SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Ocena prezentacji wykonanych projektów oraz zadań grupowych w ramach aktywności na zajęciach.
P1. Egzamin pisemny
Efekt 1
(ndst) Student nie potrafi rozróżnić elementów otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa. (dst) Student potrafi identyfikować elementy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa. (db) Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego w podstawowym zakresie. (bdb) Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa w rozszerzonym zakresie.
Efekt 2
(ndst) Student nie potrafi podać zasad strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (dst) Student potrafi podać zasady strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (db) Student potrafi przedstawić schemat ogólnej koncepcji strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (bdb) Student potrafi stworzyć ogólną koncepcję strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.
Efekt 3
(ndst) Student nie zna zasad procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (dst) Student zna ogólne zasady procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (db) Student potrafi w ogólnym zarysie przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (bdb) Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.
Efekt 4
(ndst) Student nie zna zasad marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (dst) Student zna zasady marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (db) Student potrafi w ogólnym zarysie wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (bdb) Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.
|
Zakres tematów: |
WYKŁADY
W1-2 Zagadnienia wprowadzające do marketingu partnerskiego w handlu i dystrybucji 2
W3 Specyfika marketingu usług 1
W4-6 Charakterystyka marketingu partnerskiego w handlu i dystrybucji 3
W7-9 Budowanie relacji z klientem w handlu i dystrybucji 3
W10-11 Zacieśnianie więzi z klientem w sieci internetowej 2
W12-13 Marketing bezpośredni i interaktywny 2
W14-15 Marketing wewnętrzny 2
|