SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. – ocena samodzielnego przygotowania się do zajęć laboratoryjnych
F2. – ocena wykonania raportu końcowego z poszczególnych ćwiczeń laboratoryjnych
P1. – ocena uśredniona z przygotowania się do zajęć laboratoryjnych i za wykonane raporty końcowe z poszczególnych ćwiczeń
EU1 (ndst) Student nie posiada wiedzy na temat osiągnięć i perspektyw współczesnej fizyki w zakresie optyki,
elektryczności i magnetyzmu.
(dst) Student posiada powierzchowną wiedzę na temat osiągnięć i perspektyw współczesnej fizyki w zakresie optyki,
elektryczności i magnetyzmu.
(db) Student posiada uporządkowaną wiedzę na temat osiągnięć i perspektyw współczesnej fizyki w zakresie optyki,
elektryczności i magnetyzmu.
(bdb) Student posiada uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat osiągnięć i perspektyw współczesnej fizyki w zakresie optyki, elektryczności i magnetyzmu
EU2 (ndst) Student nie zna zjawisk fizycznych i praw rządzących nimi w zakresie optyki, elektryczności i magnetyzmu.
(dst) Student ma fragmentaryczną wiedzę na temat zjawisk fizycznych i praw rządzących nimi w zakresie optyki,
elektryczności i magnetyzmu.
(db) Student ma pełną wiedzę na temat zjawisk fizycznych i praw rządzących nimi w zakresie optyki, elektryczności i magnetyzmu.
(bdb) Student ma pełną i pogłębioną wiedzę na temat zjawisk fizycznych i praw rządzących nimi w zakresie optyki, elektryczności i magnetyzmu.
EU3 (ndst) Student nie potrafi gromadzić, przetwarzać i opracowywać dane pomiarowe.
(dst) Student potrafi w sposób uproszczony i niekompletny gromadzić, przetwarzać i opracowywać dane pomiarowe.
(db) Student potrafi w pełni gromadzić, przetwarzać i opracowywać dane pomiarowe.
(bdb) Student potrafi w sposób pełny i pogłębiony gromadzić, przetwarzać i kompletnie opracowywać dane pomiarowe
EU4 (ndst) Student nie potrafi zinterpretować uzyskane wyniki i przedstawić je w postaci raportu.
(dst) Student potrafi częściowo zinterpretować uzyskane wyniki i przedstawić je w postaci raportu.
(db) Student potrafi
zinterpretować uzyskane wyniki i przedstawić je w postaci starannie przygotowanego raportu.
(bdb) Student potrafi przeprowadzić dogłębną analizę uzyskanych wyników i przedstawić je w postaci starannie
przygotowanego raportu
|