SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
P1. Kolokwium zaliczeniowe.
EU 1
(2)-Student nie posiada wiedzy na temat procesów zachodzących w grupie
(3)-Student posiada wybiórczą wiedzę na temat procesów zachodzących w grupie
(4)-Student posiada wiedzę na temat procesów zachodzących w grupie oraz potrafi oprzeć ją na przykładach
(5)-Student posiada wiedzę na temat procesów zachodzących w grupie, potrafi oprzeć ją na przykładach, które umie zanalizować
EU 2
(2)-Student nie posiada wiedzy na temat procesu porozumiewania się ludzi
(3)-Student posiada wybiórczą wiedzę na temat procesu porozumiewania się ludzi
(4)-Student posiada wiedzę na temat porozumiewania się ludzi oraz potrafi oprzeć ją na przykładach
(5)-Student posiada wiedzę na temat porozumiewania się ludzi, potrafi oprzeć ją na przykładach, które potrafi zanalizować
EU 3
(2)-Student nie posiada wiedzy na temat inteligencji emocjonalnej
(3)-Student posiada niepełną wiedzę na temat inteligencji emocjonalnej
(4)-Student posiada wiedzę na temat inteligencji emocjonalnej, potrafi wymienić kompetencje osobiste i społeczne wchodzące w jej skład
(5)- Student posiada wiedzę na temat inteligencji emocjonalnej, potrafi wymienić kompetencje osobiste i społeczne wchodzące w jej skład, a także potrafi zilustrować posiadaną wiedzę adekwatnymi przykładami
EU 4
(2)-Student nie zna 4 generacji zarządzania czasem
(3)-Student zna wybiórczo 4 generacje zarządzania czasem
(4)-Student zna 4 generacje zarządzania czasem oraz wie, jak rozwijać umiejętność zarządzania sobą w czasie
(5)-Student zna 4 generacje zarządzania czasem oraz wie, jak rozwijać umiejętność zarządzania sobą w czasie, potrafi podać i omówić przykłady zachowań należących do każdej generacji zarządzania czasem
|