Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Planowanie i organizacja imprez sportowo-rekreacyjnych WZ-ZTS-D1-PISR-06
Wykład (WYK) Semestr letni 2021/2022

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Efekty uczenia się:

EU 1 – Student potrafi wskazać zasady planowania imprezy sportowo-rekreacyjnej.

EU 2 – Student potrafi opisać zachowania nabywców na rynku sportowym i rekreacyjnym i elementy na nie wpływające.

EU 3 – Student potrafi dokonać segmentacji nabywców indywidualnych i instytucjonalnych na rynku sportowym pod kątem organizacji.

EU 4 – Student potrafi przygotować założenia dotyczące zaplanowania imprezy sportowo-rekreacyjnej.

Metody i kryteria oceniania:

SPOSOBY OCENY (F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)

P2. Egzamin pisemny

EU1

2,0 - Student nie potrafi wskazać zasad zarządzania marketingiem w organizacji sportowej.

3,0 - Student potrafi wskazać podstawowe zasady zarządzania marketingiem w organizacji sportowej.

4,0 - Student potrafi wskazać wszystkie zasady zarządzania marketingiem w organizacji sportowej.

5,0 - Student potrafi wskazać zasady zarządzania marketingiem w organizacji sportowej, także uwzględniające założenia rynkowe.

EU2

2,0 - Student nie potrafi opisać zachowań nabywców indywidualnych na rynku sportowym.

3,0 - Student potrafi opisać zachowania nabywców indywidualnych na rynku sportowym.

4,0 - Student potrafi opisać zachowania nabywców indywidualnych na rynku sportowym i podstawowe elementy na nie wpływające.

5,0 - Student potrafi opisać zachowania nabywców indywidualnych na rynku sportowym i wszystkie elementy na nie wpływające.

EU3

2,0 - Student nie potrafi zaplanować imprezy sportowo-rekreacyjnej.

3,0 - Student potrafi zaplanować imprezę sportowo-rekreacyjną.

4,0 - Student potrafi zaplanować imprezę sportowo-rekreacyjną oraz uzasadnić podstawowe etapy jej planowania.

5,0 - Student potrafi zaplanować imprezę sportowo-rekreacyjną oraz uzasadnić podstawowe etapy jej planowania wraz z elementami rynkowymi.

EU4

2,0 - Student nie potrafi przygotować założeń dotyczących instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej.

3,0 - Student potrafi przygotować podstawowe założenia dotyczące instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej.

4,0 - Student potrafi przygotować założenia dotyczące instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej.

5,0 - Student potrafi przygotować założenia dotyczące instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej i uzasadnić je w kontekście sytuacji rynkowej organizacji.

Zakres tematów:

W 1 - Sport jako podmiot marketingu. 2h

W 2 - Marketing sportu a marketing przez sport. 2h

W 3 - Segmentacja na rynku sportowym. 2h

W 4 - Narzędzia marketingu w sporcie i rekreacji. 2h

W 5 - Etapy planowania działalności marketingowej organizacji sportowej i rekreacyjnej. 2h

W 6 - Czynniki wpływające na zachowanie klienta w marketingu sportowym. 2h

W 7 - Planowanie imprezy sportowej. 2h

W 8 - Prawne aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych. 2h

W 9 - Negocjowanie jako element przygotowania imprezy. 2h

W 10 - Pozyskiwanie sponsorów imprezy sportowej. 2h

W 11 - Planowanie promocji imprezy sportowej. 2h

W 12 - Planowanie kanałów dystrybucji w marketingu sportowym. 2h

W 13 - Rozliczenia finansowe w kontekście imprezy sportowej i rekreacyjnej. 2h

W 14 - Kontrola przebiegu imprezy sportowo-rekreacyjnej. 2h

W 15 - Podsumowanie zajęć. 2h

Metody dydaktyczne:

NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE

1. Przewodniki i skrypty

2. Case studies

3. Sprzęt audiowizualny

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy poniedziałek, 8:15 - 10:00, sala 211-Z
Sławomir Kowalski 19/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów - Budynek B
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-2 (2024-11-25)