Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Planowanie i organizacja imprez sportowo-rekreacyjnych

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WZ-ZTS-D1-PISR-06
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Planowanie i organizacja imprez sportowo-rekreacyjnych
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy: WZ przedmioty obowiązkowe s.6 Turystyka sportowa
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 5.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-06-12
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-06-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Sławomir Kowalski
Prowadzący grup: Sławomir Kowalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad zarządzania imprezą sportowo-rekreacyjną.

C2. Poznanie etapów planowania organizacji imprez w branży sportowej i rekreacyjnej.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Studenci znają podstawowe zasady działalności efektywnej ekonomicznie.

Studenci potrafią wskazać najważniejsze zasady zarządzania organizacją.

Studenci potrafią określić czynniki wpływające na organizację imprez komercyjnych.

Studenci potrafią wskazać elementy i ich oddziaływanie na organizację przedsięwzięć komercyjnych.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Kowalski S., Marketingowe aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych, Wydawnictwo WZ Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2011.

Młodzi o sporcie 2016. Marketing w sporcie. Sport w Marketingu, pod red. naukową Karoliny Nessel, Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego , Kraków 2016.Wydawnictwo Difin. Warszawa 2007.

Sznajder A., Marketing sportu, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2008.

Literatura uzupełniająca:

Mruk H., Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.

Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 2006.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-06-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Sławomir Kowalski
Prowadzący grup: Sławomir Kowalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad zarządzania imprezą sportowo-rekreacyjną.

C2. Poznanie etapów planowania organizacji imprez w branży sportowej i rekreacyjnej.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Studenci znają podstawowe zasady działalności efektywnej ekonomicznie.

Studenci potrafią wskazać najważniejsze zasady zarządzania organizacją.

Studenci potrafią określić czynniki wpływające na organizację imprez komercyjnych.

Studenci potrafią wskazać elementy i ich oddziaływanie na organizację przedsięwzięć komercyjnych.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Kowalski S., Marketingowe aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych, Wydawnictwo WZ Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2011.

Młodzi o sporcie 2016. Marketing w sporcie. Sport w Marketingu, pod red. naukową Karoliny Nessel, Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego , Kraków 2016.Wydawnictwo Difin. Warszawa 2007.

Sznajder A., Marketing sportu, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2008.

Literatura uzupełniająca:

Mruk H., Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.

Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 2006.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2024-02-19 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Sławomir Kowalski
Prowadzący grup: Sławomir Kowalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad zarządzania imprezą sportowo-rekreacyjną.

C2. Poznanie etapów planowania organizacji imprez w branży sportowej i rekreacyjnej.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Studenci znają podstawowe zasady działalności efektywnej ekonomicznie.

Studenci potrafią wskazać najważniejsze zasady zarządzania organizacją.

Studenci potrafią określić czynniki wpływające na organizację imprez komercyjnych.

Studenci potrafią wskazać elementy i ich oddziaływanie na organizację przedsięwzięć komercyjnych.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Kowalski S., Marketingowe aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych, Wydawnictwo WZ Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2011.

Młodzi o sporcie 2016. Marketing w sporcie. Sport w Marketingu, pod red. naukową Karoliny Nessel, Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego , Kraków 2016.Wydawnictwo Difin. Warszawa 2007.

Sznajder A., Marketing sportu, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2008.

Literatura uzupełniająca:

Mruk H., Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.

Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 2006.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-24 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Sławomir Kowalski
Prowadzący grup: Sławomir Kowalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad zarządzania imprezą sportowo-rekreacyjną.

C2. Poznanie etapów planowania organizacji imprez w branży sportowej i rekreacyjnej.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Studenci znają podstawowe zasady działalności efektywnej ekonomicznie.

Studenci potrafią wskazać najważniejsze zasady zarządzania organizacją.

Studenci potrafią określić czynniki wpływające na organizację imprez komercyjnych.

Studenci potrafią wskazać elementy i ich oddziaływanie na organizację przedsięwzięć komercyjnych.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Kowalski S., Marketingowe aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych, Wydawnictwo WZ Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2011.

Młodzi o sporcie 2016. Marketing w sporcie. Sport w Marketingu, pod red. naukową Karoliny Nessel, Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego , Kraków 2016.Wydawnictwo Difin. Warszawa 2007.

Sznajder A., Marketing sportu, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2008.

Literatura uzupełniająca:

Mruk H., Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.

Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 2006.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-2 (2024-11-25)