Planowanie i organizacja imprez sportowo-rekreacyjnych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-ZTS-D1-PISR-06 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Planowanie i organizacja imprez sportowo-rekreacyjnych |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ przedmioty obowiązkowe s.6 Turystyka sportowa |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
5.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-06-12 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-06-10 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad zarządzania imprezą sportowo-rekreacyjną. C2. Poznanie etapów planowania organizacji imprez w branży sportowej i rekreacyjnej. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Studenci znają podstawowe zasady działalności efektywnej ekonomicznie. Studenci potrafią wskazać najważniejsze zasady zarządzania organizacją. Studenci potrafią określić czynniki wpływające na organizację imprez komercyjnych. Studenci potrafią wskazać elementy i ich oddziaływanie na organizację przedsięwzięć komercyjnych. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Kowalski S., Marketingowe aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych, Wydawnictwo WZ Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2011. Młodzi o sporcie 2016. Marketing w sporcie. Sport w Marketingu, pod red. naukową Karoliny Nessel, Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego , Kraków 2016.Wydawnictwo Difin. Warszawa 2007. Sznajder A., Marketing sportu, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2008. Literatura uzupełniająca: Mruk H., Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012. Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 2006. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-06-14 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad zarządzania imprezą sportowo-rekreacyjną. C2. Poznanie etapów planowania organizacji imprez w branży sportowej i rekreacyjnej. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Studenci znają podstawowe zasady działalności efektywnej ekonomicznie. Studenci potrafią wskazać najważniejsze zasady zarządzania organizacją. Studenci potrafią określić czynniki wpływające na organizację imprez komercyjnych. Studenci potrafią wskazać elementy i ich oddziaływanie na organizację przedsięwzięć komercyjnych. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Kowalski S., Marketingowe aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych, Wydawnictwo WZ Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2011. Młodzi o sporcie 2016. Marketing w sporcie. Sport w Marketingu, pod red. naukową Karoliny Nessel, Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego , Kraków 2016.Wydawnictwo Difin. Warszawa 2007. Sznajder A., Marketing sportu, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2008. Literatura uzupełniająca: Mruk H., Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012. Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 2006. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad zarządzania imprezą sportowo-rekreacyjną. C2. Poznanie etapów planowania organizacji imprez w branży sportowej i rekreacyjnej. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Studenci znają podstawowe zasady działalności efektywnej ekonomicznie. Studenci potrafią wskazać najważniejsze zasady zarządzania organizacją. Studenci potrafią określić czynniki wpływające na organizację imprez komercyjnych. Studenci potrafią wskazać elementy i ich oddziaływanie na organizację przedsięwzięć komercyjnych. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Kowalski S., Marketingowe aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych, Wydawnictwo WZ Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2011. Młodzi o sporcie 2016. Marketing w sporcie. Sport w Marketingu, pod red. naukową Karoliny Nessel, Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego , Kraków 2016.Wydawnictwo Difin. Warszawa 2007. Sznajder A., Marketing sportu, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2008. Literatura uzupełniająca: Mruk H., Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012. Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 2006. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad zarządzania imprezą sportowo-rekreacyjną. C2. Poznanie etapów planowania organizacji imprez w branży sportowej i rekreacyjnej. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Studenci znają podstawowe zasady działalności efektywnej ekonomicznie. Studenci potrafią wskazać najważniejsze zasady zarządzania organizacją. Studenci potrafią określić czynniki wpływające na organizację imprez komercyjnych. Studenci potrafią wskazać elementy i ich oddziaływanie na organizację przedsięwzięć komercyjnych. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Kowalski S., Marketingowe aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych, Wydawnictwo WZ Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2011. Młodzi o sporcie 2016. Marketing w sporcie. Sport w Marketingu, pod red. naukową Karoliny Nessel, Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego , Kraków 2016.Wydawnictwo Difin. Warszawa 2007. Sznajder A., Marketing sportu, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2008. Literatura uzupełniająca: Mruk H., Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012. Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 2006. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.