F1. Zadania projektowe
F2. Ocena prezentacji wykonanych zadań
P1. Sprawdzian praktyczny przy komputerze
EU1:
2,0 -Student nie rozumie pojęcia technologii informacyjnej i powiązać jej z zarządzaniem (w tym zarządzaniem logistycznym) w przedsiębiorstwie. Student nie umie formatować tekstu według zadanych kryteriów
3,0 -Student wie czym jest technologia informacyjna. Student potrafi formatować zadany tekst w zakresie ustawienia odpowiednich parametrów czcionki, ustawiania akapitów, wstawiania tabel i rysunków
4,0 -Student wie czym jest technologia informacyjna rozumie cele jej stosowania. Student potrafi formatować zadany tekst w zakresie ustawienia odpowiednich parametrów czcionki, ustawiania akapitów, wstawiania tabel i rysunków, tworzenia automatycznych spisów treści, wstawiania nagłówka i stopki oraz ustawiania w nich odpowiednich parametrów
5,0 -Student wie czym jest technologia informacyjna rozumie cele jej stosowania. Zna możliwości, ograniczenia i warunki jej stosowania. Student potrafi formatować tekst według zadanych kryteriów
EU2:
2,0 -Student nie umie posługiwać się programem Microsoft Excel
3,0 -Student potrafi wykonywać w Excelu operacje matematyczne konieczne do rozwiązania zadanego problemu
4,0 -Student potrafi wykonywać w Excelu operacje matematyczne konieczne do rozwiązania zadanego problemu. Potrafi wykonywać podstawowe wykresy oparte na danych w programie Excel.
5,0 -Student potrafi wykonywać w Excelu operacje matematyczne konieczne do rozwiązania zadanego problemu. Potrafi wykonywać podstawowe wykresy oparte na danych w programie Excel. Potrafi wykonywać zadania związane z wykorzystaniem podstawowej postaci funkcji jeżeli, licz.jeżeli
EU3:
2,0 -Student nie umie stworzyć prezentacji w programie Microsoft Power Point
3,0 -Student potrafi wykonać w programie Microsoft Power Point prezentację
4,0 -Student potrafi wykonać w programie Microsoft Power Point prezentację posiadającą cechy merytoryczne i graficzne wymagane dla prezentacji
5,0 -Student potrafi stworzyć prezentację w programie Microsoft Power Point, potrafi odpowiedzieć na zadane pytania związane z tworzeniem prezentacji w programie, stworzona prezentacja posiada cechy merytoryczne i graficzne wymagane dla prezentacji
EU4:
2,0 -Student nie umie stworzyć algorytmu prezentującego sposób rozwiązania zadanego problemu
3,0 -Student potrafi tworzyć algorytmy opisowe
4,0 -Student potrafi tworzyć algorytmy opisowe oraz podstawowe algorytmy graficzne - liniowe
5,0 -Student w pełni wykonuje algorytmy rozwiązania zadanego problemu.
|