Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing usług logistycznych

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WZ-LOG-D2-MUL-02
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing usług logistycznych
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy: WZ Przedmioty obowiązkowe - Logistyka II stopień, sem. 2
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 6.00 LUB 4.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2014/2015" (zakończony)

Okres: 2015-02-23 - 2015-06-17
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Widawska-Stanisz
Prowadzący grup: Izabella Sowier-Kasprzyk, Agnieszka Widawska-Stanisz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2015/2016" (zakończony)

Okres: 2016-02-22 - 2016-06-17
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Widawska-Stanisz
Prowadzący grup: Agnieszka Widawska-Stanisz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2017-02-20 - 2017-06-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Widawska-Stanisz
Prowadzący grup: Agnieszka Widawska-Stanisz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-06-15
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Widawska-Stanisz
Prowadzący grup: Agnieszka Widawska-Stanisz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-01-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Łazorko
Prowadzący grup: Katarzyna Łazorko
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-06-12
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Łazorko
Prowadzący grup: Katarzyna Łazorko
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-01-29
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Łazorko
Prowadzący grup: Katarzyna Łazorko
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

OPIS PRZEDMIOTU

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

1. Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

2. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyki.

3. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014.

2. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017.

3. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

4. E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012.

5. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005

6. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011

7. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-06-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Łazorko, Tomasz Szczepanik
Prowadzący grup: Katarzyna Łazorko
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-01-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Łazorko
Prowadzący grup: Katarzyna Łazorko
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

OPIS PRZEDMIOTU

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

1. Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

2. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyki.

3. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014.

2. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017.

3. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

4. E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012.

5. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005

6. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011

7. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-06-12
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Łazorko
Prowadzący grup: Katarzyna Łazorko, Agnieszka Widawska-Stanisz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-01-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Łazorko
Prowadzący grup: Roman Garbiec, Katarzyna Łazorko, Izabella Sowier-Kasprzyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-06-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Łazorko
Prowadzący grup: Katarzyna Łazorko
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

Literatura podstawowa:

J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014.

Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017.

M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012.

Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005.

T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011.

Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014.

K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-01-29
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Łazorko
Prowadzący grup: Sławomir Kowalski, Katarzyna Łazorko
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

Literatura podstawowa:

J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014.

Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017.

M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012.

Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005.

T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011.

Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014.

K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-06-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Pikuła-Małachowska
Prowadzący grup: Joanna Pikuła-Małachowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

Literatura podstawowa:

J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014.

Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017.

M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012.

Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005.

T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011.

Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014.

K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Łazorko
Prowadzący grup: Katarzyna Łazorko, Izabella Sowier-Kasprzyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

Literatura podstawowa:

J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014.

Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017.

M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012.

Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005.

T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011.

Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014.

K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2024-02-19 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Pikuła-Małachowska
Prowadzący grup: Joanna Pikuła-Małachowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

Literatura podstawowa:

J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014.

Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017.

M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012.

Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005.

T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011.

Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014.

K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anna Niedzielska
Prowadzący grup: Anna Niedzielska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

Literatura podstawowa:

J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014.

Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017.

M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012.

Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005.

T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011.

Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014.

K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)

Okres: 2025-02-24 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Pikuła-Małachowska
Prowadzący grup: Joanna Pikuła-Małachowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

Literatura podstawowa:

J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014.

Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017.

M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012.

Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005.

T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011.

Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014.

K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2026-02-23 - 2026-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Skrócony opis:

CEL PRZEDMIOTU

C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych.

C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych.

Pełny opis:

WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI

Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk.

Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Literatura:

Literatura podstawowa:

J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014.

Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017.

M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012.

Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005.

T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011.

Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014.

K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019.

* Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)