Marketing usług logistycznych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-LOG-D2-MUL-02 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing usług logistycznych |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ Przedmioty obowiązkowe - Logistyka II stopień, sem. 2 |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
6.00
LUB
4.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2014/2015" (zakończony)
Okres: | 2015-02-23 - 2015-06-17 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Prowadzący grup: | Izabella Sowier-Kasprzyk, Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2016-02-22 - 2016-06-17 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2017-02-20 - 2017-06-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-06-15 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-01-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Łazorko | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Łazorko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-06-12 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Łazorko | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Łazorko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-01-29 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Łazorko | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Łazorko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
OPIS PRZEDMIOTU CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. 2. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyki. 3. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014. 2. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017. 3. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005. Literatura uzupełniająca: 4. E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012. 5. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005 6. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011 7. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-06-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Łazorko, Tomasz Szczepanik | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Łazorko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-01-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Łazorko | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Łazorko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
OPIS PRZEDMIOTU CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. 2. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyki. 3. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014. 2. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017. 3. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005. Literatura uzupełniająca: 4. E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012. 5. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005 6. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011 7. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-06-12 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Łazorko | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Łazorko, Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-28 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Łazorko | |
Prowadzący grup: | Roman Garbiec, Katarzyna Łazorko, Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-06-10 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Łazorko | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Łazorko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005. Literatura uzupełniająca: E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014. K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-29 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT WYK
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Łazorko | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski, Katarzyna Łazorko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005. Literatura uzupełniająca: E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014. K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-06-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Prowadzący grup: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005. Literatura uzupełniająca: E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014. K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Łazorko | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Łazorko, Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005. Literatura uzupełniająca: E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014. K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Prowadzący grup: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005. Literatura uzupełniająca: E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014. K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Niedzielska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005. Literatura uzupełniająca: E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014. K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CW
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Prowadzący grup: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005. Literatura uzupełniająca: E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014. K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2026-02-23 - 2026-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Poznanie zasad obowiązujących w marketingu usług ze szczególnym uwzględnieniem usług logistycznych. C2. Opanowanie praktycznego i kreatywnego wykorzystania zasad obowiązujących w marketingu usług dla tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw logistycznych. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student potrafi przedstawić filozofię i reguły marketingu. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu logistyk. Student zna podstawowe pojęcia i reguły z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J.Dyczkowska, Marketing usług logistycznych, Difin, Warszawa 2014. Marketing usług logistycznych (pod red.) G.Rosa, M.Jedliński, U.Chrąchol-Barczyk, C.H.Beck, Warszawa, 2017. M.Christopher, H.Peck Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005. Literatura uzupełniająca: E.Płaczek, Modele rozwoju usługodawców logistycznych, Katowice, 2012. Rynek usług logistycznych (pod red.) M.Ciesielski, Difin, Warszawa 2005. T.Mendel, Funkcja motywacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, WSL, Poznań 2011. Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: logistyka, marketing, kapitał ludzki, (pod red.) K.Brendzel-Skowera, WWZPCz, 2014. K. Łazorko, Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim, Przyszłość dla biznesu - biznes dla przyszłości 2019 (red.) HERBUŚ Iwona, HERBUŚ Aneta, MACHERZYŃSKI Bartłomiej, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, Częstochowa 2019. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.