E-marketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-Z-D1-EM-03 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | E-marketing |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ Przedmioty obowiązkowe - Zarządzanie I st. sem. 3 |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
PROJ
PROJ
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Projekt, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Projekt - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
C1. Wprowadzenie, omówienie i przyswojenie przez studentów podstawowych pojęć z zakresu e-marketingu. C2. Wprowadzenie, omówienie i przyswojenie przez studentów podstawowych narzędzi internetowych. C3. Wprowadzenie, omówienie i przyswojenie przez studentów praktycznego wykorzystania narzędzi internetowych i mobilnych do realizacji podstawowych elementów procesu zarządzania. |
|
Pełny opis: |
1. Student posiada wiedzę na temat podstaw marketingu, narzędzi w nim stosowanych oraz budowy klasycznych planów marketingowych. 2. Student ma wiedzę na temat marketingowego oddziaływania Internetu na politykę firm. 3. Student posiada ogólną wiedza wykorzystania narzędzi internetowych w komunikacji i sprzedaży. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Królewski J., Sala P., E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2021. 2. Mazurek G., E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, Poltext, Warszawa 2018. 3. Stopka T., Content Marketing: dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści, , Poltex, Warszawa 2017. 4. Barefoot D., Szabo J., Znajomi na wagę złota: podstawy marketingu w mediach społecznościowych, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011; Literatura uzupełniająca: 1. Homo irretitus: w sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego, praca zbiorowa pod redakcją Katarzyny Walotek-Ściańskiej i Michała Szyszki, Wyższa Szkoła Humanitas, Sosnowiec 2013 2. Kowalski S., Praktyczne zastosowanie nowoczesnych form komunikacji we współczesnym klubie sportowym, [w:] Wielowymiarowość współczesnego marketingu (red.) Gębarowski M., Gierczak A., Zatwarnicka-Madura B., Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2015. 3. Niedzielska A., Marketing angażujący w Internecie i aplikacjach mobilnych, Handel Wewnętrzny, nr 5 (370) 2017. *Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia między bibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-23 |
Przejdź do planu
PN WYK
PROJ
PROJ
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Projekt, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Bogusława Ziółkowska | |
Prowadzący grup: | Bogusława Ziółkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Projekt - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
C1. Wprowadzenie, omówienie i przyswojenie przez studentów podstawowych pojęć z zakresu e-marketingu. C2. Wprowadzenie, omówienie i przyswojenie przez studentów podstawowych narzędzi internetowych. C3. Wprowadzenie, omówienie i przyswojenie przez studentów praktycznego wykorzystania narzędzi internetowych i mobilnych do realizacji podstawowych elementów procesu zarządzania. |
|
Pełny opis: |
1. Student posiada wiedzę na temat podstaw marketingu, narzędzi w nim stosowanych oraz budowy klasycznych planów marketingowych. 2. Student ma wiedzę na temat marketingowego oddziaływania Internetu na politykę firm. 3. Student posiada ogólną wiedza wykorzystania narzędzi internetowych w komunikacji i sprzedaży. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Królewski J., Sala P., E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2021. 2. Mazurek G., E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, Poltext, Warszawa 2018. 3. Stopka T., Content Marketing: dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści, , Poltex, Warszawa 2017. 4. Barefoot D., Szabo J., Znajomi na wagę złota: podstawy marketingu w mediach społecznościowych, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011; Literatura uzupełniająca: 1. Homo irretitus: w sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego, praca zbiorowa pod redakcją Katarzyny Walotek-Ściańskiej i Michała Szyszki, Wyższa Szkoła Humanitas, Sosnowiec 2013 2. Kowalski S., Praktyczne zastosowanie nowoczesnych form komunikacji we współczesnym klubie sportowym, [w:] Wielowymiarowość współczesnego marketingu (red.) Gębarowski M., Gierczak A., Zatwarnicka-Madura B., Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2015. 3. Niedzielska A., Marketing angażujący w Internecie i aplikacjach mobilnych, Handel Wewnętrzny, nr 5 (370) 2017. *Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia między bibliotecznego. |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.