Przedmioty obowiazkowe 2 sem. Informatyk II stopnia studia stacjonarne, spec. IOiGK (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Elektryczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2018/2019Z - Semestr zimowy 2018/2019 2019/2020Z - Semestr zimowy 2019/2020 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2018/2019Z | 2019/2020Z | |||||
WE-INF-D2-GR-IO-02 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2018/2019
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
C1. Przekazanie studentom wiedzy z zakresu modelowania obiektów trójwymiarowych i ich zastosowania do reprezentacji obiektów rzeczywistych. C2. Zapoznanie studentów z możliwościami tworzenia grafiki interaktywnej 2D oraz 3D z wykorzystaniem języka programowania oraz zintegrowanego środowiska programistycznego. C3. Nabycie przez studentów praktycznych umiejętności tworzenia grafiki interaktywnej 2D oraz 3D z wykorzystaniem języka programowania oraz zintegrowanego środowiska programistycznego. |
|
||||
WE-INF-D2-PR-IO-02 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2018/2019
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
C1. Przekazanie studentom wiedzy z zakresu programowania gier komputerowych, gatunków gier, architektury gier komputerowych C2. Zapoznanie studentów z pojęciami z zakresu organizacji danych w grach komputerowych, interaktywnej animacji komputerowej, dźwięku w grach komputerowych, interakcji w grach komputerowych, wydajności i optymalizacji gier komputerowych C3. Nabycie przez studentów praktycznych umiejętności w zakresie programowania gier komputerowych. |
|
||||