F1. Ćwiczenia w grupach
P1. Kolokwium - test zaliczeniowy na ćwiczeniach
EU 1
(2,0) - Student nie posiada umiejętności umożliwiających prowadzenie działalności marketingowej w strukturach organizacyjnych różnego rodzaju podmiotów rynkowych
(3,0) - Student posiada podstawowe umiejętności umożliwiające prowadzenie działalności marketingowej w strukturach organizacyjnych rynku B2B
(4,0) - Student posiada podstawowe umiejętności umożliwiające prowadzenie działalności marketingowej w strukturach organizacyjnych rynku B2B i B2C
(5,0) - Student posiada podstawowe umiejętności umożliwiające prowadzenie działalności marketingowej w strukturach organizacyjnych rynku B2B, B2C i organizacjach non-profit
EU 2
(2,0) - Student nie posiada wiedzy oraz umiejętności w zakresie badania i analizy otoczenia marketingowego oraz segmentacji i pozycjonowania ofert rynkowych.
(3,0) - Student rozpoznaje i analizuje otoczenie organizacji, wykorzystując badania marketingowe oraz zna i rozumie pojęcia segmentacji, różnicowania i pozycjonowania ofert rynkowych
(4,0) - Student rozpoznaje i analizuje otoczenie organizacji, wykorzystując badania marketingowe i wywiad marketingowy oraz zna i rozumie pojęcia segmentacji, różnicowania i pozycjonowania ofert rynkowych na rynku B2B
(5,0) - Student rozpoznaje i analizuje otoczenie organizacji, wykorzystując badania marketingowe, wywiad marketingowy oraz monitoring makroskali oraz zna i rozumie pojęcia segmentacji, różnicowania i pozycjonowania ofert rynkowych na rynku B2B i B2C
EU 3
(2,0) - Student nie posiada umiejętności kreowania produktów i usług w zakresie ich własności, cen i dystrybucji oraz nie zna i nie umie wykorzystać w praktyce zasad właściwej komunikacji marketingowej
(3,0) - Student posiada umiejętność kreowania produktów i usług w zakresie ich własności, cen i dystrybucji oraz zna i umie wykorzystać w praktyce zasady właściwej komunikacji marketingowej, tj. potrafi opracować strategię marketingu mix dla wybranej organizacji
(4,0) - Student posiada umiejętność kreowania produktów i usług w zakresie ich własności, cen i dystrybucji oraz zna i umie wykorzystać w praktyce zasady właściwej komunikacji marketingowej, tj. potrafi opracować strategię marketingu mix dla wybranej organizacji z rozróżnieniem rynków B2B i B2C
(5,0) - Student posiada umiejętność kreowania produktów i usług w zakresie ich własności, cen i dystrybucji oraz zna i umie wykorzystać w praktyce zasady właściwej komunikacji marketingowej, tj. potrafi opracować strategię marketingu mix dla wybranej organizacji z rozróżnieniem rynków B2B i B2C oraz w organizacjach non-profit
EU 4
(2,0) - Student nie posiada wiedzy oraz umiejętności w zakresie planowania i organizowania działalności marketingowej w organizacji, motywowania personelu marketingowego do efektywnej pracy oraz kontroli prowadzonych działań
(3,0) - Student posiada wiedzę oraz umiejętności w zakresie planowania i organizowania działalności marketingowej w organizacji
(4,0) - Student posiada wiedzę oraz umiejętności w zakresie planowania i organizowania działalności marketingowej w organizacji i motywowania personelu marketingowego do efektywnej pracy
(5,0) - Student posiada wiedzę oraz umiejętności w zakresie planowania i organizowania działalności marketingowej w organizacji, motywowania personelu marketingowego do efektywnej pracy oraz kontroli prowadzonych działań
|