Marketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-BHP-Z1-MAR-01 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ BHP Przedmioty obowiązkowe na 1 sem. BHP niestacjonarne |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-01-29 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
Wykład, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Kula, Krzysztof Ratman | |
Prowadzący grup: | Krzysztof Ratman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przekazanie studentom podstawowej wiedzy z zakresu marketingu. C2.Wykształcenie u studentów podstawowej umiejętności posługiwania się metodami i narzędziami marketingu w praktyce gospodarczej. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student ma wiedzę na temat funkcjonowania organizacji gospodarczych. 2.Student posiada wiedzę na temat praw i mechanizmów kształtujących współczesne rynki. 3.Student posiada wiedzę z zakresu podstaw zarządzania. 4.Student orientuje się w aktualnej sytuacji polityczno-społeczno-gospodarczej na świecie. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Michalski E., Marketing –podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2017. 2. Kotler Ph., Keller K., Wydawnictwo Rebis, Poznań 2016. Literatura uzupełniająca: 1. Podstawy marketingu, pod red. A. Czubały, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012. 2. Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011. 3. Marketing. Koncepcja skutecznych działań, pod red. L. Garbarskiego, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-01-25 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
Wykład, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Krzysztof Ratman | |
Prowadzący grup: | Krzysztof Ratman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przekazanie studentom podstawowej wiedzy z zakresu marketingu. C2.Wykształcenie u studentów podstawowej umiejętności posługiwania się metodami i narzędziami marketingu w praktyce gospodarczej. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student ma wiedzę na temat funkcjonowania organizacji gospodarczych. 2.Student posiada wiedzę na temat praw i mechanizmów kształtujących współczesne rynki. 3.Student posiada wiedzę z zakresu podstaw zarządzania. 4.Student orientuje się w aktualnej sytuacji polityczno-społeczno-gospodarczej na świecie. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Michalski E., Marketing –podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2017. 2. Kotler Ph., Keller K., Wydawnictwo Rebis, Poznań 2016. Literatura uzupełniająca: 1. Podstawy marketingu, pod red. A. Czubały, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012. 2. Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011. 3. Marketing. Koncepcja skutecznych działań, pod red. L. Garbarskiego, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-28 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
Wykład, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Krzysztof Ratman | |
Prowadzący grup: | Krzysztof Ratman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przekazanie studentom podstawowej wiedzy z zakresu marketingu. C2.Wykształcenie u studentów podstawowej umiejętności posługiwania się metodami i narzędziami marketingu w praktyce gospodarczej |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student ma wiedzę na temat funkcjonowania organizacji gospodarczych. Student posiada wiedzę na temat praw i mechanizmów kształtujących współczesne rynki. Student posiada wiedzę z zakresu podstaw zarządzania. Student orientuje się w aktualnej sytuacji polityczno-społeczno-gospodarczej na świecie. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa Michalski E., Marketing –podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2017. Kotler Ph., Keller K., Wydawnictwo Rebis, Poznań 2016. Literatura uzupełniająca Podstawy marketingu, pod red. A. Czubały, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012. Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011. Marketing. Koncepcja skutecznych działań, pod red. L. Garbarskiego, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-29 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
Wykład, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Krzysztof Ratman | |
Prowadzący grup: | Krzysztof Ratman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przekazanie studentom podstawowej wiedzy z zakresu marketingu. C2.Wykształcenie u studentów podstawowej umiejętności posługiwania się metodami i narzędziami marketingu w praktyce gospodarczej |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student ma wiedzę na temat funkcjonowania organizacji gospodarczych. Student posiada wiedzę na temat praw i mechanizmów kształtujących współczesne rynki. Student posiada wiedzę z zakresu podstaw zarządzania. Student orientuje się w aktualnej sytuacji polityczno-społeczno-gospodarczej na świecie. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa Michalski E., Marketing –podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2017. Kotler Ph., Keller K., Wydawnictwo Rebis, Poznań 2016. Literatura uzupełniająca Podstawy marketingu, pod red. A. Czubały, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012. Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011. Marketing. Koncepcja skutecznych działań, pod red. L. Garbarskiego, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
Wykład, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Krzysztof Ratman | |
Prowadzący grup: | Krzysztof Ratman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przekazanie studentom podstawowej wiedzy z zakresu marketingu. C2.Wykształcenie u studentów podstawowej umiejętności posługiwania się metodami i narzędziami marketingu w praktyce gospodarczej |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI Student ma wiedzę na temat funkcjonowania organizacji gospodarczych. Student posiada wiedzę na temat praw i mechanizmów kształtujących współczesne rynki. Student posiada wiedzę z zakresu podstaw zarządzania. Student orientuje się w aktualnej sytuacji polityczno-społeczno-gospodarczej na świecie. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa Michalski E., Marketing –podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2017. Kotler Ph., Keller K., Wydawnictwo Rebis, Poznań 2016. Literatura uzupełniająca Podstawy marketingu, pod red. A. Czubały, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012. Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011. Marketing. Koncepcja skutecznych działań, pod red. L. Garbarskiego, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.